آرشیو دسته بندی: برنامه نویسی سایت

در گذشته برای یادگیری زبان های برنامه نویسی سایت باید به دنبال آموزشگاه یا کلاس های معتبری می بودیم. ساعات زیادی را پای صحبت های اساتید، رفت ‌و آمد و … می گذراندیم. اما امروزه به دلیل آموزش های آنلاین می توانید با صرف هزینه‌ و زمان کمتر، بهترین آموزش ها را انتخاب کرده و یاد بگیریم.

برای توسعه و ارتقاء وب سایت نیاز به برنامه نویسی سایت است. انتخاب و به‌ کارگیری زبان مناسب موجب پردازش صحیح پشت صفحه می شود. همچنین عملکرد وب سایت را مطابق با نیاز های کاربر امکان پذیر می نماید. کارایی بیش از ۹۵ درصد وب سایت ها به برنامه نویسی وب بستگی دارد. این کار عمدتا به ساختار وب سایت می پردازد. اما جنبه ظاهر گرافیکی را در بر نمی گیرد. زبان برنامه نویسی مجموعه ای از کدگذاری ها و نشانه گذاری ها را شامل می شود. توسعه وب از ایجاد صفحات متنی ساده گرفته تا برنامه های پیچیده مبتنی بر وب، برنامه های شبکه های اجتماعی، برنامه های تجارت الکترونیک و … نیز تعریف می شود.

شرکت طراحی سایت پانی دیزاین با تیم طراحی متخصص و حرفه ای در زمینه های طراحی وب سایت و سئو وب سایت، آماده همکاری در زمینه طراحی اختصاصی وب سایت و حرفه ای با تمامی شرکت ها ، استارت اپ ها و کسب و کار های اینترنتی در شیراز و سراسر کشور است.

اگر به دنبال یک تیم حرفه ای با سال ها تجربه عملی برای طراحی و برنامه نویسی سایت خود هستید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.