آرشیو دسته بندی: سئو

سئو سایت به استراتژی ها، تکنیک ها و تاکتیک های که جهت افزایش تعداد بازدیدکنندگان برای بدست آوردن جایگاه های بالا در موتورهای جستجو است، گفته می شود. بهینه سازی سایت باعث ظاهر شدن وب سایت ها در موتور های جستجو می شود. این امر متعاقبا به رونق کسب و کار ها کمک بزرگی خواهد کرد.  بهینه سازی سایت باعث می شود هنگامی که کلمات کلیدی شما جستجو شد، وب سایت شما در صفحه نخست موتور های جستجو ظاهر شود.

مفهوم سئو فقط مربوط به موتور های جستجو نیست. بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن می باشد. بطوریکه در چند سال اخیر سیاست های گوگل با انتظارات بازدید کنندگان از سایت ها همسو شده است.

خدمات سئو در واقع فعالیت هایی است که به دو دسته تقسیم می شود:

  1. سئو سایت داخلی
  2. سئو سایت خارجی

موتور های جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار می دهند که آن ها بدنبالش هستند. به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت. تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل می تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. این امر نشان می دهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

تیم پانی دیزاین به صورت تخصصی با استفاده از کادری مجرب در زمینه سئو و بهینه سازی سایت دارای تجربه های زیادی هست. ما در پانی دیزاین به رونق کسب و کار شما کمک می کنیم. هدف ما قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر شما جزو رتبه های نخست موتور های جستجو است.