آرشیو دسته بندی: مفاهیم پایه

در این مقالات می خواهیم با مفاهیم پایه و مقدماتی وب بیشتر آشنا شویم و اختصارات و عبارات مربوط به آن را تعریف و کاربرد آنها را بیان کنیم. در دنیای امروز توانایی ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات یکی از عناصر اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی ما هست. اینترنت مناسب ترین و کم هزینه ترین بستر ارتباطی به شمار می رود. بهره برداری از این عامل ایجاد ارتباط و استفاده بهینه از امکانات آن نیز به دو عامل فناوری های جدید و کیفیت استفاده از آنها وابسته است.

آشنایی با مفاهیم پایه قدم اول برای داشتن یک سایت است. شما برای راه اندازی کسب و کار آنلاین می توانید از امکانات و ابزار های دم دستی استفاده کنید. اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام. اما باید چالش این کار را به جان بخرید و در فضایی پر از استرس فعالیت خود را آغاز کنید. چرا که شما مالک کسب و کارتان نخواهید بود و دیگران برای شما تصمیم می گیرند.(به سرنوشت تلگرام فکر کنید!) برای حضور جدی و مستمر در فضای آنلاین به فکر راه اندازی وب سایت باشید و با مفاهیم پایه آشنا شوید. از شبکه های اجتماعی به منظور معرفی کالا، خدمات و برندسازی کسب و کارتان استفاده کنید.

برای داشتن یک سایت خوب و مناسب بهتر است ابتدا با مفاهیم پایه آشنا شوید. به این ترتیب می دانید که چه چیز هایی را برای سایت خود می خواهید و چه توقعاتی از تیم طراحی سایت دارید. هر شخصی از طراحی سایت هدف مختلفی را دنبال می کند. به عنوان مثال یک مدیر شرکت هدفش از طراحی سایت معرفی شرکت و محصولات شرکت است. هدف یک نویسنده از طراحی سایت گذاشتن مقاله ها و نوشته هایش در سایت است. ما در مقالات زیر مفاهیم پایه در حوزه طراحی وبسایت و سئو را به طور کامل شرح داده ایم.