معرفی قالب وردپرس Hello Elementor

قالب وردپرس Hello Elementor یک قالب رایگان سازگار با افزونه المنتور است که هیچ پیکربندی خاصی ندارد. به همین دلیل ممکن است باعث سردرگمی برخی کاربران شود. این قالب فقط یک صفحه سفید است که هیچ تغییری در ظاهر سایتتان بوجود نمی آورد. مهم ترین مزیت این قالب سازگاری کامل آن با افزونه صفحه ساز المنتور است که طراحی بخش های وب سایتتان را بر عهده دارد.

ویژگی های قالب ورد پرس سلام المنتور

قالب Hello دارای طرح جعبه ای و تمام عرض است که دارای ویژگی هایی چون رنگ های سفارشی، تنظیمات هدر، منو و… است. این قالب با وجود سادگی، یکی از قالب های پرکاربرد وردپرس است که در ادامه به ویژگی های آن می پردازیم.

سبک و سریع بودن

قالب Hello یک قالب بسیار سبک است که بدون هیچ کد و امکانات اضافی طراحی شده است. همین ویژگی آن را تبدیل به یکی از سریع ترین قالب های وردپرس می کند.

سازگاری با افزونه ها

در قالب hello المنتور کد css ناسازگار با افزونه المنتور وجود ندارد. کدها بسیار ساده و بهینه شده است که تداخلی با دیگر افزونه ها ندارد. قالب hello elementor با افزونه های محبوب و کاربردی وردپرس مانند ووکامرس، یواست سئو وWPML سازگاری کامل دارد. شما می توانید به راحتی و با کمترین ریسک از این افزونه ها در قالب وردپرس خود استفاده کنید.

سازگاری با افزونه ها

بهترین راه برای طراحی صفحات فرود یا لندینگ پیج

این قالب با سرعت بارگذاری خیلی بالا یک گزینه عالی برای ساخت صفحات لندینگ یا به اصطلاح صفحه فرود است.

امکان تنظیم سربرگ و فوتر برای صفحه

قالب های معمولی وردپرس عموما دارای سربرگ و فوتر مخصوص خود هستند. قالب hello elementor به شما این امکان را می دهد که سربرگ و فوتر اختصاصی خود را برای هر صفحه طراحی کنید.

قالب سلام المنتور یک قالب رایگان و راحت

قالب سلام المنتور کاملا رایگان است و با وجود پیشرفته بودم ساده ترین و راحت ترین قالب طراحی سایت است.

تفاوت نسخه رایگان و نسخه پرو افزونه elementor

افزونه المنتور، دارای دو نسخه رایگان و پیشرفته می باشد. برای نسخه پیشرفته المنتور، باید پرداخت انجام دهید و از امکانات بیشتری هم بهره خواهید برد. نسخه پرمیوم دارای هدرساز، فوتر ساز و تمپلت های مختلفی است. همچنین در نسخه حرفه ای المان های طراحی بیشتری نیز وجود دارد.

قالب hello در مخزن وردپرس را از این لینک می توانید دانلود کنید.

6 thoughts on “قالب وردپرس Hello Elementor یا سلام المنتور

  1. محمدجواد میگوید:

    سلام دوست من
    محتوای خوبی بود
    سوالی داشتم
    اینکه من کار طراحی رو تازه شروع کردم
    بیشتر روی المنتور دارم آموزش می بینم.
    برای طراحی یک سایت حرفه ای که صفر تا صدش رو خودم انجام بدم آیا قالب Hello elementor خوبه> یعنی سئو، امنیت و کد نویسی سالمی داره که نخوام برای طراحی سایت فروشگاهی و یا خبری و وبلاگ از قالبهای آماده استفاده کنم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • پشتیبان 3 میگوید:

      درود بر شما عرض ادب
      این قالب یکی از محبوب های وردپرس هست. دلیلش هم اینه که به شما یک صفحه خالی و سفید میده و خودتون میتونید کامل طراحیش کنید. این کمک خوبی میکنه که اگر طراح خوب و مستعدی باشید بتونید سایتی با امکانات عالی و سبک و سریع بسازید.
      کانکشن های قالب به دیتابیس بسیار کم هست و این توی سرعت و سئو خیلی کمک میکنه.
      ضمن اینکه مثل قالب های دیگه دموی آماده ای حتی روی فوتر و هدر نداره که سایت ها رو شبیه به هم کنه. برای همین سلیقه بهتری در طراحی میتونید روی این قالب اعمال کنید…

      برای همه نوع سایتی قابل استفاده هست ولی امکانات برای سایت خبری و بلاگی بهتر هست

      ممنونم از نظرتون و امیدوارم که تونسته باشم راهنمایی کنم. خوسحال میشم سوال بعدی تونو پاسخ بدم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =