آرشیو دسته بندی: قالب وردپرس

برای اینکه بتوانید یک وب سایت مناسب طراحی کنید نیاز به یک پوسته یا قالب وردپرسی دارید. کار قالب اضافه کردن امکانات طراحی و امکانات کارایی می باشد. برای مثال وقتی یک قالب فروشگاهی را انتخاب می کنید؛ از آن بعنوان ایجاد کننده یک فروشگاه آنلاین توقع دارید. به این صورت باید برای هر وبسایتی به دنبال یک قالب منحصر بفرد و خوب باشید.

تم یا قالب وردپرس ظاهر اولیه و اصلی یک سایت وردپرسی را تشکیل می دهد. یعنی آنچه که بازدیدکننده به هنگام بازدید از سایت مشاهده می کند. این قالب ها بر اساس هدف و نوع سایت متفاوت هستند. رنگ ها، فونت نوشته ها، موقعیت ابزارک­ ها، طرح بندی صفحات و دیگر جزئیات یک تم می تواند متناسب با اهداف سایت متغیر باشد.

به بیان ساده تر، قالب در واقع یک سایت آماده است که نیاز به کمی ویرایش دارد. در وردپرس یک قالب برای تعیین ظاهر و نمایش وب سایت های وردپرسی مورد استفاده قرار می گیرد. پوسته وردپرس شما را از دردسر های برنامه نویسی راحت می کند و به شما امکاناتی بسیار ساده برای طراحی سایت بدون نیاز به برنامه نویسی می دهد.

به‌طور کلی قالب ها به دو دسته رایگان و غیر رایگان تقسیم می شوند. پوسته های غیر رایگان که به آن ها قالب های حرفه‌ای نیز گفته می شود قابلیت های منحصر به فردی را در مقایسه با قالب های رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

ما در مقالات زیر قالب های برتر و پرکاربرد وردپرس را معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.