الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل

الگوریتم مرغ مگس خوار یکی ازمهم ترین و اصلی ترین الگوریتم های گوگل است. این الگوریتم اهداف متفاوت و مختلفی را دنبال می کند و کاربران هنگام جستجو به نتایج بهتر و مفیدتری دست خواهند یافت. این الگوریتم برخلاف دیگر الگوریتم های مطرح گوگل به دنبال اسپم کردن لینک های سیاه و بی ارزش نیست. بلکه به دنبال افزایش و بالا رفتن سرعت دسترسی کاربران به سوالات و نتایج مناسب و مفید است. در واقع هدف اصلی و اساسی این الگوریتم این است که کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه دست یابند.

علت نام گذاری این الگوریتم

مرغ مگس خوار پرنده ای کوچک و تیزبین است که بسیار سریع بال می زند. به طوری که چشم انسان نمی تواند بال های او را ببیند. اما این سرعت به این معنی نیست که دقت پایینی دارد. بلکه این پرنده قادر خواهد بود، بسیار دقیق و یکنواخت در آسمان پرواز کند. مرغ مگس خوار هر زمان هم که اراده کند می تواند به عقب برگردد. این پرنده در دنیای اینترنت و صفحات اینترنتی نیز متن ما را با دقت و سرعت بسیار زیادی بررسی می کند. این الگوریتم با شناسایی و تشخیص کلمات هم خانواده و مترادف، سعی می کند نزدیک ترین و بهترین نتایج را به کاربر معرفی کند.

الگوریتم مرغ مگس خوار از چه ابزارهای استفاده می کند؟

الگوریتم مرغ مگس خوار از چه ابزارهای استفاده می کند؟

یکی از ابزارهای قدرتمند و پرکاربرد گوگل گراف دانش ( Google Knowledge Graph) است. این ابزار یک سال قبل از مرغ مگس خوار فعالیت خود را آغاز کرده است.

گوگل براساس جستجوی معنایی (Semantic search) خواسته های اصلی و اساسی کاربر را تشخیص می دهد. جستجوی معنایی چیزی بالاترو فراترازجستجوی کلمه به کلمه است. در جستجوی معنایی تمرکز بیشتر بر روی معنا و مفهوم است.

مرغ مگس خوار گوگل یک پنل اطلاعاتی معتبر و مفید از داده‌‌ها، با موضوعات مختلف است. این اطلاعات از سراسر اینترنت و وب سایت‌‌ های معتبر جمع‌ ‌آوری شده‌‌ اند و به کاربر جستجو کننده نشان داده می شود.

آیا مرغ مگس خوار از جستجوی صوتی استفاده می کند؟

یکی از روش‌ های جستجوی عبارت در گوگل، جستجوی صوتی است. چند سال پس ازپدیدارشدن الگوریتم مرغ مگس خوار، گوگل با بهبود درک ربات های خود در تشخیص زبان ، جستجوی صوتی را بهبود بخشید.

آیا مرغ مگس خوار از جستجوی محلی استفاده می کند؟

یکی دیگرازتاثیرات الگوریتم مرغ مگس خوار تاثیرآن برجستجو و سئومحلی است.این روش جستجو باعث افزایش دقت نتایج و نمایش نزدیک ترین نتایج به کاربر می شود.

تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار بر سئو

  • بهینه‌ سازی تمام کلمات کلیدی با استفاده از هم معنی ها و عبارات طولانی تر و توصیفی.
  • بهینه‌ سازی انکرتکست‌ ها برای ارتباط با مفهوم و محتوای لینک.
  • تولید مقالات با تعداد کاراکتر های مختلف با توجه به موضوع و کاربرد آنها.
  • بهینه‌ سازی محتوا برای افزایش زمان حضور کاربر در سایت و کاهش نرخ پرش.
  • استفاده از نشانه گذاری های اسکیما.
الگوریتم مرغ مگس خوار

جمع بندی

در این مقاله با الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل آشنا شدیم. متوجه شدیم که این الگوریتم از الگوریتم های مطرح گوگل است که در روند بهبود سئوسایت تاثیر بسزایی دارد.

مرغ مگس خوار گوگل مرتبط‌ ترین و دقیق ‌ترین نتایج را به کاربران خود نمایش می دهد. این الگوریتم با روش جستجوی معنایی و گراف دانش و جستجوی صوتی و جستجوی محلی این کار را انجام می دهد.

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل به ‌اندازه الگوریتم پاندا والگوریتم پنگوئن، تأثیر مستقیمی در صفحه نتایج گوگل ندارد. اما هدف این الگوریتم‌ درک رفتار و کسب رضایت کاربراست. این موضوع بسیارمورد توجه گوگل است؛ به همین دلیل آینده نیز از آن این الگوریتم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + شانزده =