مقایسه افزونه های سئو وردپرس

مقایسه افزونه های سئو وردپرس به شما کمک می کنند تا افزونه مناسب تری را انتخاب کرده و وبسایت خود را بهینه کنید. اما هیچ کدام تمام نیاز های سئو وبسایت شما را رفع نمی کنند. برای بهینه کردن موتور جست و جو موارد بیشتری از جمله عملکرد وبسایت و کلمات کلیدی مناسب وجود دارد. نصب افزونه سئو به تنهایی تمام ماجرا نیست و تغییر به افزونه های دیگر تقریبا هیچ گاه بازدید شما را دو برابر نمی کند.

وظایف معمول افزونه سئو وردپرس:

  • ارائه دستورالعمل درون robots.txt
  • تهیه کردن داده های ساخت یافته
  • ایجاد کردن نقشه سایت یا سایت مپ (Sitemap)
  • مدیریت ریدایرکت ها یا تغییر مسیر ها
  • آنالیز و تحلیل کردن سایت و مشارکت ها مانند توصیه های سئو
  • دادن دستورالعمل هایی به موتورهای جستجو برای اینکه در کدام محتوا ها و URL بگردد.

ما در اینجا قصد داریم تا سه افزونه قدرتمند سئو در وردپرس را مقایسه کنیم. قبل از مقایسه افزونه های Yoast SEO و All in one و Rank Math ، ابتدا بطور مختصر آنها را معرفی میکنیم.

مقایسه افزونه های Yoast SEO و All in one و Rank Math

معرفی افزونه وردپرس yoast seo

افزونه وردپرس yoast seo تاکنون در بیش از ۵ میلیون وبسایت وردپرسی فعال است و پرکاربردترین افزونه سئو است. این افزونه از سال ۲۰۱۰ به بازار آمده و شرکت آن در هلند است. به گفته خودشان، یواست سئو طی این سال ها پیشرفت زیادی داشته و بیشتر از ۸۰ کارمند دارد که یک تیم قوی را تشکیل داده اند. شرکت Yoast seo متعهد به توسعه وردپرس شده است و همیشه در کنفرانس های ورد پرس سخنرانی می کند. این شرکت از مشارکت کنندگان و حامیان مالی وردپرس است.

ویژگی های افزونه Yoast seo

افزونه سئو وردپرس یواست به دلیل اینکه به محتوای سایت شما انعطاف پذیری می دهد؛ بسیار محبوب است. این افزونه به شما این امکان را می دهد تا توضیحات متا، عناوین، اطلاعات اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی و … را بطور جداگانه مدیریت و تنظیم نمایید. این افزونه به شما کمک میکند تا نقشه وبسایت خود را بسازید و همچنین چند اسکیما اضافه کنید. افزونه yoast seo یکی از بهترین رابط های کاربری را دارد که حتی برای افراد مبتدی نیز مناسب است.

معرفی افزونه وردپرس all in one seo

افزونه سئو وردپرس all in one seo از سال ۲۰۰۷ بصورت رایگان در مخزن وردپرس قرار گرفت که حدود ۵۰ میلیون بار دانلود شده است. این افزونه یکی از قدرتمندترین افزونه های سئو برای بهینه سازی سایت های وردپرسی است. کار با افزونه سئو all in one ساده است و افراد تازه کار بدون نیاز به پیش زمینه می توانند با آن کار کنند.

همچنین دارای امکانات حرفه ای و خاصی برای استفاده توسعه دهندگان در کنار API می باشد. بسیاری از وبلاگ نویسان و وبمستر ها روی سایت های وردپرسی خود از این افزونه استفاده می کنند. همچنین توسعه دهندگان افزونه وردپرس All in one SEO بصورت دوره ای نسخه های بروز رسانی این افزونه را منتشر می کنند.

معرفی افزونه وردپرس rank math seo

افزونه سئو وردپرس rank math seo یک افزونه رایگان است که توسط تیم “MyThemeShop” ساخته شده است. این افزونه در بیش از ۲۰۰ هزار وبسایت وردپرس فعال است. شرکت سازنده افزونه سئو رنک مث هندی است و نمی توان اطلاعات زیادی درباره آن و یا افرادی که آن را حمایت می کنند؛ بدست آورد.

توسعه دهندگان افزونه سئو Rank Math آن را به یک چاقوی سوئیسی همه کاره تشبیه کرده اند. از این افزونه با عنوان بهترین افزونه سال ۲۰۲۰ نیز نام برده می شود. از قابلیت های این افزونه می توا ن به نصب آسان، پشتیبانی از ۹ زبان دنیا از جمله فارسی، پشتیبانی از اسکیما و ریچ اسنیپت و … نام برد.

مقایسه افزونه های سئو وردپرس در جدول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =