افزونه All in one wp security & firewall

افزونه All in one wp security & firewall یکی از افزونه های جامع و قدرتمند وردپرس است که ویژگی های امنیتی زیادی دارد. این افزونه جدیدترین راه و روش های جلوگیری از تهدیدات امنیتی را به شما ارائه می دهد. افزونه All in one security یک افزونه کد باز یا open source است که همیشه با قابلیت های جدید امنیتی به روز می شود. این افزونه بیش از ۹۰۰ هزار نصب فعال دارد و ۱۲ زبان دنیا از جمله فارسی را پشتیبانی می کند.(زبان هایی که ترجمه نشده اند نیز در سایت CGWORLD.ASIA می توانید ترجمه کنید.) همچنین این افزونه کاملا رایگان بوده و سرعت سایت شما را کند نمی کند.

ارتقای امنیت وردپرس

بسیاری از مدیران به دنبال بالا بردن امنیت سایت وردپرس خود هستند تا از حملات هکر ها و ربات ها جلوگیری کنند.همانگونه که سئو برای سایت مهم است، تامین امنیت سایت نیز بسیار مهم است. افزونه های متعددی با هدف امنیت و حفظ اطلاعات با ارزش سایت های وردپرس طراحی شده اند. افزونه all in one wp security یک افزونه برای امنیت کامل سایت وردپرس شما است. این افزونه تقریبا تمام پروتکل های امنیتی حفاظت از سایت را در اختیار شما می گذارد.

این افزونه با آخرین نسخه وردپرس و بیشتر افزونه های محبوب وردپرس نیز سازگار است. این افزونه به افزونه امنیت کامل وردپرس نیز معروف است. البته که برای ارتقای امنیت تنها نصب یک افزونه کافی نیست و باید به چیزهای دیگری نظیر آپدیت وردپرس و قالب ها و … نیز توجه داشته باشید.

امکانات افزونه all in one wp security & firewall

امنیت حساب های کاربران

این افزونه حساب هایی که به صورت پیش فرض نام کاربری admin دارند را شناسایی می کند. شما می توانید نام آنها را به دلخواه تغییر دهید. همچنین داشتن نام کاربری یکسان با نام صفحه نیز امنیت سایت را کاهش می دهد.

همچنین با ابزار رمز عبور، به شما در ایجاد رمز عبور قوی کمک می کند. همچنین قادر هستید تا شناسه کاربران را حذف کنید تا ربات ها نتوانند با استفاده از اطلاعات پیوند نویسنده به سایت شما نفوذ کنند. شما می توانید دسترسی بعضی از IP ها را برای مدت زمان مشخصی محدود یا مسدود کنید.

امکانات افزونه all in one wp security & firewall

مدیریت ورود کاربران به سایت با افزونه امنیت کامل وردپرس

افزونه all in one wp security با بلاک کردن IP هایی که برای ورود به سیستم تلاش می کنند، حملات ناگهانی را خنثی می کنند. همچنین این افزونه آدرس IPها و شناسه کاربر و زمان ورود ناموفق آنها را به شما نشان می دهد و از طریق ایمیل به شما خبر می دهد.

امنیت پایگاه داده یا database

این افزونه امکان پشتیبان گیری خودکار از سایتتان را به شما می دهد. همچنین می توانید به راحتی پیشوند WP را به حروف دلخواه خود تغییر دهید.

پشتیبانی

برای حل مشکلات کار با افزونه می توانید مشکلات خود را برای پشتیبانی افزونه ارسال کنید تا آنها برای رفع مشکل به شما کمک کند.

جلوگیری از کپی کردن محتوای سایت

افزونه امنیت کامل وردپرس شما را قادر می سازد تا قابلیت های انتخاب متن، کلیک راست و گزینه کپی را غیر فعال نموده و از کپی شدن محتوای سایت خود جلوگیری نمایید.

امکان روشن کردن حالت تعمیر سایت با افزونه all in one wp security

ممکن زمانیسایت شما نیاز به اعمال بعضی تغییرات باشد و شما تمایلی برای در معرض بازدید بودن سایتتان نداشته باشید. با فعال کردن این قابلیت، کاربر با ورود به سایتتان متوجه این موضوع شده و از زمان دوباره در دسترس بودن سایتتان را نیز مطلع می شود.

افزونه All in one wp security

اسکن فایل های مهم سایت

افزونه امنیتی all in one wp فایل های مهم موجود در هسته وردپرس مانند فایل های php و js و افزونه ها و… را اسکن می کند. اگر تغییری در آنها رخ دهد، شما را از آن تغییرات آگاه می کند. همچنین شما می توانید به صورت دستی این اسکن را برای فایل هایی که می خواهید غیرفعال کرده و بازه زمانی برای آن تعیین کند.

مقابله با حملات Brute Force

اقزونه امنیت کامل وردپرس و فایروال، حملات brute force که هکرها و ربات ها برای دستیابی به نام کاربری و رمز عبور سایت شما انجام می دهند را خنثی می کند.

دیگر ویژگی های افزونه all in one wp security & firewall

  • سازگاری با محبوب ترین افزونه های وردپرس
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • مدیریت کامنت ها و نظرات اسپم
  • حفظ حریم خصوصی
  • قابلیت افزودن captcha به فرم وردپرس
  • مشاهده لیست کاربرانی که اکنون به سایت شما وارد شده اند.
  • محافظت از کد های php
  • آگاهی دادن مشکلاتی که در سرور ایجاد می شود
  • امنیت ثبت نام کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =