معرفی قالب فلت سام

معرفی کامل بهترین قالب فروشگاهی وردپرس ، Flatsome

سلام خدمت همراهان عزیز پانی دیزاین. با معرفی قالب فلت سام در خدمت شما هستیم. در این مقاله به طور کامل قالب flatsome را مورد بررسی قرار می دهیم.

ممکن است شما برای طراحی سایت فروشگاهی خود، به دنبال یک قالب فروشگاهی تمام و کمال برای وبسایت خود باشید. می توانیم به جرئت بگوییم که قالب فلت سام برای شما ساخته شده است!

معرفی قالب فلت سام

تحلیل و بررسی قالب فروشگاهی فلت سام

قالب فلت سام یکی از محبوب ترین قالب های استاندارد فروشگاهی جهان می باشد. این قالب تمامی امکانات لازم را به شما خواهد داد. پس نگران دانش کد نویسی خود نباشید. شما می توانید با سرچ ساده در سایت flatsomeexamples.com تمامی نمونه های وبسایت هایی با این قالب را مشاهده کنید.

در ادامه به جزئیات ویژگی قالب flatsome می پردازیم.

سئوی حرفه ای

قالب flatsome به دلیل برخورداری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، دارای سئوی بهینه شده می باشد.

سرعت سئو، مهمترین بخش یک وب سایت می باشد و این گزینه برای انتخاب قالب حتما باید مدنظر شما باشد.

سازگار با ووکامرس

قالب فلت سام برای ووکامرس بهینه شده است.این قالب با ووکامرس سازگاری دارد و به راحتی امکانات خاص آن را در اختیار شما می گذارد. همانطور که میدانید ووکامرس یکی از محبوب ترین پلاگین های فروشگاه ساز می باشد.

بسته نصبی آسان

با چند کلیک ساده می توانید این قالب را نصب کنید. نصب قالب فلت سام برای شما هیچگونه دردسری ندارد.

در این قالب با بهترین افزونه موجود یعنی داپلیکیتور می توانید نصب بسته نصبی را انجام دهید.

المنت های متنوع طراحی

جالب است بدانید که قالب flatsome دارای صفحه ساز اختصاصی می باشد. با المنت های جذاب این قالب می توانید هر صفحه ای که می خواهید طراحی کنید. همچنین می توانید تغییرات خود را به صورت زنده روی وبسایت مشاهده کنید. برای طراحی این قالب نیاز به دانش کد نویسی ندارید و این یک مزیت فوق العاده است!

طراحی ریسپانسیو

این قالب به راحتی روی هر دستگاه الکترونیکی اجرا می شود. همانند موبایل، لپ تاپ، تبلت. با این قالب لازم نیست نگران به هم ریختگی ها باشید.

تنظیمات متنوع سربرگ

این قالب سربرگ های آماده دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. از طرفی دارای تنظیمات سفارشی سازی سربرگ نیز هست. که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را اعمال کنید.

سازگار با افزونه Elementor

افزونه صفحه ساز المنتور یک ویرایشگر فوق العاده قوی و کارامد برای زیباسازی صفحات و برگه های داخلی سایت است. برای بهره مندی از مزایای المنتور، قالب flatsome کاملا با این افزونه سازگاری دارد.

طراحی با درگ و دراپ

شما می توانید سربرگ های خود را به راحتی و فقط با قابلیت کشیدن و رها کردن طراحی کنید. فراموش نکنید که راحتی کار با قالب flatsome بی نظیر است!

دارای اسلایدر داخلی

این قالب دارای اسلایدر حرفه ای و اختصاصی می باشد. به راحتی می توانید بدون دانش کد نویسی از آن استفاده نمایید.

طرح های متنوع نمایش محصول

شما در این قالب حتی می توانید چندین نوع نمایش محصول را داشته باشید. با قالب flatsome می توانید به زیبایی طراحی خود بیافزایید. شما با این قالب قادر به این هستید که صفحه محصول ووکامرس را خودتان بسازید.

کد های بهینه شده

کد های سئو این قالب برای گوگل بهینه سازی شده است و این موضوع می توانید وب سایت شما را در لیست بهترین سایت ها قرار دهد.

پنل کاربری پیشرفته

یکی از زیباترین صفحات کاربری مختص این قالب می باشد. کاربر شما می توانید تیکت ها ،خرید ها، آدرس ها و .. را در پنل خود مشاهده کند. همچنین شما می توانید این صفحه را نیز مطابق سلیقه شخصی خود ، شخصی سازی بکنید.

دارای ۳۰۰ تمپلت آماده

یک کتابخانه با بیشتر از ۳۰۰ تمپلت برای شما آماده شده است. با یک کلیک ساده به راحتی می توانید از تمپلت های آماده استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما مفید بوده باشد. روزگار خوش 🙂

2 thoughts on “معرفی پوسته فوق حرفه ای فلت سام

  1. کاربر مهمان میگوید:

    سلام این قالب خیلی حرفع ای هست. میشه اموزش شو بذارید؟ من آموزش وردپرس و ووکامرس پانی دیزاین رو دیدم عالیه. دمتون گرم که رایگان گذاشتید. آموزش برای این قالب هم هست ولی حرفه ای نیست ، اگه بلدین تولید کنید خواهش میکنم.ممنونم

    • پشتیبان 3 میگوید:

      درود و عرض ادب
      سپاس از شما کاربرگرامی بابت دیدگاه گرم و صمیمانه تان
      حتما آموزش فوق حرفه ای قالب فلت سام رو در پانی دیزاین تولید و عرضه می کنیم. این آموزش از تنظیمات و صفحه ساز هست تا طراحی یک سایت و کدنویسی های ویژه روی قالب
      سپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 9 =