طراحی سایت انتخاباتی

با سلام خدمت همراهان همیشگی پانی دیزاین. با معرفی خدمت جدیدی از تیم پانی دیزاین با عنوان طراحی سایت انتخاباتی در خدمت شما هستیم. امروزه با توجه به فراگیری فضاهای مجازی، داشتن یک سایت جهت کمپین ها و معرفی کاندیدا ها یک ضرورت محسوب می شود.

طراحی سایت در جهت معرفی کاندیدا های انتخاباتی و کمپین ها توسط پانی دیزاین

داشتن یک وب سایت انتخاباتی حرفه ای گامی موثر در جهت ارتباط و معرفی کاندیدا ها می باشد. یکی از شیوه های تبلیغاتی که امروزه بسیار مورد پسند عام مردم می باشد، لزوم توجه به فضاهای مجازی و آنلاین را مطرح می کند. لذا برای داشتن یک وب سایت برای انتخابات اصلا شک نکنید.

طراحی سایت انتخاباتی

طراحی سایت انتخاباتی

طراحی سایت انتخاباتی برای نمایندگان مجلس، کاندیدا های ریاست جمهوری، ستاد خبرگان و غیره یکی از واجبات دنیای امروز است. با طراحی یک سایت انتخاباتی کاندیدا می تواند اهداف، عقاید ، رزومه و به روز بودن خود را نمایش دهد. همچنین این وبسایت ها می تواند نظرسنجی های مردمی را نیز به طور مستقیم به شما نشان دهد.

کاربرد های سایت های انتخاباتی

سیاستمداران می توانند با طراحی و داشتن یک سایت انتخاباتی مناسب، خبر های کمپین های انتخاباتی خود را در وبسایت انتخاباتی خود گذاشته و در هر زمان که مایل باشند آن را به روز کنند. همچنین می توانند با مخالفان و موافقان خود به طور مستقیم ارتباط داشته باشند و از نظرات آنان استفاده کنند.

همچنین کاندیدا های محترم می توانند در هر زمان و هر کجا که باشند از طریق سایت انتخاباتی خود به نیاز ها ، درخواست ها و سوالات مردم پاسخ دهند. از این رو هر فردی که به تازگی به کمپین های تبلیغاتی آنان رجوع کند می تواند سوالات پر تکرار را مشاهده کند. مشاهده این سوالات و پاسخ های داده شده به آنها، میزان اعتماد به کاندیدا را بالا می برد.

از طرفی با وجود شیوع کرونا و گسترش فضا های آنلاین و عدم تجمع های مردمی، کمپین های تبلیغاتی مجازی در اولویت می باشد. طراحی یک سایت انتخاباتی تبلیغاتی مناسب می تواند برای کاندیدا ها، کمپین های تبلیغاتی گسترده مجازی با قابلیت لینک شدن در فضاهای مجازی همانند اینستاگرام را ایجاد کند.

کاربرد های سایت های انتخاباتی

کمپین های تبلیغاتی آنلاین

از ویژگی های بارز و بسیار جذاب وبسایت ها، ایجاد چندین آیتم متفاوت و جذاب می باشد. یکی از این آیتم ها ایجاد کمپین های تبلیغاتی آنلاین است.

برای پیروزی در انتخابات همین حالا باید به فکر باشید. تیم پانی دیزاین برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی به همراه طراحی وبسایت انتخاباتی با دارا بودن ترفند های تبلغاتی موثر می تواند یک گزینه عالی برای طراحی وبسایت شما باشد.

ویژگی های وبسایت های تبلیغاتی انتخابات

برای داشتن یک وبسایت موثر باید ویژگی ها و آیتم های خاص مناسب با فرد کاندیدا، ویژگی های کشوری، اهداف و نیاز تبلیغاتی باشد. در زیر به چند نمونه از آیتم های مورد نیاز اشاره می کنیم :

طراحی صفحه روزمه و معرفی :

این یک صفحه اختصاصی فقط جهت معرفی کاندیدا، اهداف، انگیزه، رزومه، سوابق اجرایی و تجربیات می باشد. این صفحه در یک نگاه شما را با مخاطب آشنا کرده و به ذهن مخاطب می سپارد.

طراحی فرم های تماس:

شما به عنوان یک کاندیدا، باید به طور پیوسته با مردم و طرفداران خود در تعامل باشد. در این خصوص شما نیاز به یک راه ارتباطی مستقیم با آن ها دارید. طراحی این صفحه اختصاصی به شما کمک می کند که در سریع ترین زمان ممکن با مخاطبان در ارتباط باشید. امکان پاسخ به سوالات آن ها را نیز دارید و می توانید نیاز های آن ها را شناسایی کنید.

طراحی آیتم های معرفی سیاست های کاندیدا:

یکی از مهمترین بخش ها در طراحی سایت انتخاباتی این صفحه می باشد . شما برای معرفی سیاست های خود نیاز به آن دارید. اینگونه کاربران با شما و سیاست های کاری شما آشنا شده و راحت تر به شما اعتماد می کنند.

طراحی پرونده های چند رسانه ای:

شما برای آپلود عکس هایتان در سوابق اجرایی نیاز به صفحه ای برای نمایش عکس ها و فیلم های خود دارد. فیلم و عکس همیشه از موارد جالب و تاثیر گذار برکاربران بوده است. در این صفحه می توانید یک بایگانی از فیلم ها و تصاویر فعالیت های کاندیدا در برنامه های اجرایی و پروژه های مختلف را قرار دهید. همچنین قرار دادن مجموعه فایل های صوتی از سخنرانی کاندیدا یا نماینده در مراسم مختلف نیز مفید است. طراحی و زیبایی بصری این صفحه یک اصل مهم است که نباید فراموش شود. تیم پانی دیزاین بسیار در این زمینه تخصص دارد.

نظر سنجی ها :

یکی از قابلیت های زیبا و قابل اعتماد فضاهای آنلاین، ایجاد نظر سنجی ها می باشد. در این بخش با نظرات کاربران و مخطبان آشنا می شوید. این قابلیت باعث ایجاد بیشتر اعتماد در مخاطبان می شود. همچنین می توانید از آن ها در جهت بهبود روند کاری خود به کار ببرید.

بخش مقالات:

در این بخش شما می توانید خط مشی ها، قوانین و هر آن چیزی که نیاز است تا مخاطب شما بداند را در آن قرار دهید. قرار دادن آثار مکتوب و مقالات منتشر شده در نشریات و کتب تالیفی کاندیدا جهت نشان دادن خط مشی فکری و توانایی علمی کاندیدا بسیار موثر است.

اخبار و اطلاع رسانی:

پخش و ایجاد اخبار، می تواند به دیده شدن بیشتر وبسایت شما کمک کند.

بهینه سازی و ریسپانسیو بودن وبسایت انتخاباتی

برای بهبود بازدید یک وبسایت اصول سئو و برنامه نویس به طور دقیق و حرفه ای باید انجام شود. بنابراین توصیه می کنیم که طراحی و تولید محتوای وبسایت خود را به افراد حرفه ای بسپارید.

برای داشتن وبسایت مناسب باید با رقیبان زیادی مبارزه کنید. فرایند بهینه سازی و طراحی سایت انتخاباتی فقط یک بخش از اهداف بزرگ بازاریابی به شمار می آید. اگر طراحی وبسایت انتخاباتی خود را به تیم پانی دیزاین بسپارید، مطمئن باشید با بهینه سازی و بهبود اصول سئو ، وبسایت شما در نتایج اول گوگل خواهد بود.

طراحی سایت انتخاباتی

طراحی تیز و تصاویر تبلغاتی انتخاباتی

تیزر های تبلیغاتی از زیر مجموعه های تبلیغات رسانه ای هستند. محتواهای تصویری تبلیغاتی مانند فیلم ها و کلیپ های تبلیغاتی نیز برای معرفی و ارائه توضیحات لازم به کاربران مفید هستند. تیزرهای تبلیغاتی باعث بهتر دیده شدن شما شده و همچنین به موثرتر و زیباتر شدن وبسایت انتخاباتی شما کمک می کند.

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی برای انتخابات

با ساخت یک تیزر تبلیغاتی شما می توانید علاوه بر هویت دیداری، تخصص و حرفه ای بودنتان را به کاربر نمایش بدهید. همچنین به طور مرتب در معرض دید او باشید. این عمل باعث افزایش محبوبیت شما در نزد مخاطبان می شود. همچنین در فضای عمومی و دیجیتال شما را بر سر زبان ها بیاندازد.

دیگر مزیت تصاویر تبلیغاتی ماندگاری شما در ذهن مخاطب می باشد. از نظر علم روانشناسی، ماندگاری تصویر در حافظه انسان بیشتر از کلمات است. افراد معمولا برای به خاطر سپردن مفاهیم از تصویرسازی کمک می گیرند. تیزر تبلیغاتی مجموعه ای از بهترین تصاویر برای معرفی شما و ماندگاری در ذهن مخاطب است که می تواند در طراحی سایت انتخاباتی کاندیدا نیز بسیار کارآمد باشد.

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی برای انتخابات

استفاده از تیزر و تصاویر تبلیغاتی برای انتخابات

ممکن است در مورد اثربخشی تیزر و تصاویر تبلیغاتی تردید داشته باشید و مکان های اثربخش برای تصاویر تبلیغاتی را نشناسید. باید به این نکته توجه داشته باشید که شما تنها یک بار برای ساخت تیزر و تصاویر تبلیغاتی هزینه می کنید. اما به دفعات زیاد و در مکان های مختلف می توانید از آن ها استفاده کنید. شما می توانید از تیزر تبلیغاتی در طراحی وبسایت انتخاباتی خود استفاده کنید. همچنین مکان های استفاده از تیزر های تبلیغاتی برای اثر بخشی بیشتر می توانند موارد زیر باشند:

  • همایش ها و کنفرانس ها
  • تلویزیون های شهری
  • رسانه های تصویری عمومی و خصوصی
  • وبسایت و شبکه های اجتماعی
  • نمایشگاه ها و رویداد ها
  • گزارش دهی و بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هجده =