افزونه امنیتی وردپرس iThemes Security

افزونه امنیتی ورد پرس iThemes Security یکی از افزونه های امنیتی محبوب برای سایت های وردپرسی است. در حال حاضر حدود یک سوم سایت های را با وردپرس ایجاد می کنند که جزو اهداف هکر ها هستند. در نتیجه برای افزایش امنیت سایت وردپرسی خود به افزونه های امنیتی نیاز دارید. ما در اینجا شما را با یکی از قابل اعتمادترین افزونه امنیتی آشنا می کنیم.

تامین امنیت وردپرس

هرچند که وردپرس دارای امنیت خوبی است اما هکر های حرفه ای همیشه راه نفوذی پیدا می کنند. زیرا ادمین های تازه کار توجهی به قدرت پسورد، امنیت افزونه ها، منسوخ بودن نرم افزارها و… ندارند. استفاده بیش از حد از افزونه های غیرضروری و بعضی اشتباهات دیگر باعث کاهش امنیت وب سایت شما می شود. برای افزایش امنیت سایت وردپرس، افزونه های امنیتی خوبی وجود دارند که ما در اینجا به معرفی افزونه آیتمز سکیوریتی می پردازیم.

قبل از نصب هرگونه افزونه امنیتی، بهتر است ابتدا در مورد روش های دیگر امنیت وردپرس تحقیق کرده و انجامشان دهید. زیرا افزونه امنیتی به تنهایی قادر به تامین کامل امنیت سایت شما نخواهد بود. هکر ها روش های گوناگونی برای هک و نفوذ به سایت های وردپرسی دارند. بیشتر این هک ها توسط ربات هایی که در تمام اینترنت وجود دارد، انجام می شود. به همین دلیل بدون افزونه امنیتی متوجه نمی شوید که در سایت شما چه اتفاقاتی رخ می دهد.

تامین امنیت وردپرس با iThemes Security

معرفی افزونه وردپرس iThemes Security

در بین افزونه های گوناگونی که برای تامین امنیت وردپرس ایجاد شده اند، افزونه وردپرس iThemes Security محبوب ترین و بهترین افزونه امنیتی برای جلوگیری از هک سایت وردپرس شما است. افزونه امنیتی آیتمز را می توانید از مخزن وردپرس تهیه کنید که دو نسخه رایگان و حرفه ای دارد. این افزونه بیش از ۹۰۰ هزار نصب فعال دارد.

افزونه امنیتی وردپرس iThemes Security دارای بیش از ۳۰ قابلیت برای افزایش امنیت سایت شما است. این افزونه می تواند حفره های رایج و موجود در سایت شما را شناسایی کرده و در اعتبار سنجی کاربران دقت بیشتری کند و جلوی حملات خودکار را بگیرد.

مزایای استفاده از افزونه آیتمز سکیوریتی

افزونه آیتمز سکیوریتی از هک شدن وبسایت شما جلوگیری می کند و همچنین نقص های امنیتی سایت وردپرسی شما را اصلاح می کند. این افزونه بدافزار ها را اسکن کرده و از سایت شما در برابر آنها حفاظت می کند. افزونه امنیتی iThemes Security از ورود کاربران مشکک جلوگیری کرده و به امنیت سایت شما امتیاز می دهد.

امکانات افزونه امنیتی iThemes

الزام رمز عبور قوی یا Password Requirements

افزونه وردپرس ithemes Security کاربران وادار می کند تا رمز عبوری قوی شامل ارقام و حروف و نشانه ها ایجاد کنند. این افزونه درجه قوی بودن رمز عبور را نشان می دهد و در صورت ضعیف بودن رمز عبور، اجازه استفاده از آن را نمی دهد.

ردیابی خطای ۴۰۴

بعضی از افراد به قصد پیدا کردن آدرس خاصی در سایت شما برای نفوذ، ممکن است به طور مکرر صفحه ۴۰۴ را مشاهده کنند. افزونه امنیتی آیتم سکوریتی آنها را شناسایی و IP آنها را مسدود می کند.

مرکز اعلانات افزونه itheme security

این افزونه با ارسال ایمیل، شما را از حملات مخرب یا مسدودی کاربران و تغییرات درون سایت و… آگاه می کند.

امکان رهگیری تغییر پرونده

افزونه امنیتی وردپرس آیتم سکیوریتی فایل ها را اسکن کرده و تغییراتی را که شما اعمال نکرده اید یا به سایت شما نفوذ شده باشد را به شما نشان می دهد.

امکانات افزونه امنیتی iThemes

ماژول کاربران مسدود

با این ماژول شما می توانید IP کاربران سیاه و مخرب را در سایت خود مسدود کرده و از دسترسی آنها به سایت خود جلوگیری کنید. سایت hackrepair.com لیستی از این کاربران تهیه کرده است.

محافظت در برابر حملات Brute Force

حملاتی را که هکر ها برای یافتن نام کاربری و رمز عبور سایت شما انجام می دهند را Brute Force می نامند. افزونه امنیتی iThemes Security از وب سایت شما در برابر این حملات جلوگیری می کند و IP آنها را برای مدت زمان لازم مسدود می کند.

قابلیت خارج از دسترس

پوشه wp-admin یکی از مهم ترین پوشه های سایت های وردپرسی است. تمام فایل ها از این پوشه فراخوانی می شوند. افزونه آیتم سکوریتی به شما این امکان را می دهد تا ساعاتی خاص این پوشه را از دسترس خارج کنید.

امکان پشتیبان گیری از پایگاه داده با افزونه وردپرس iTheme Security

این افزونه به شما امکان پشتیبان گرفتن از دیتابیس یا پایگاه داده سایت را به شما می دهد. اگر زمانی سایت شما دچار اختلال شد یا اطلاعات سایتتان از بین رفت می توانید با خیال راحت نسخه پشتیبان را بازگردانی کنید.

دیگر ویژگی های افزونه وردپرس iTheme Security

  • پروتکل SSL
  • دسترسی های پرونده
  • ماژول ترفند های سیستم
  • ماژول ترفند های وردپرس
  • ماژول Salts
  • احراز هویت دو عاملی
  • کد امنیتی Google reCAPTCHA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =