آرشیو دسته بندی: آموزش وردپرس

این روزها بازار کسب و کار اینترنتی بسیار داغ است. مردم قصد دارند کسب و کار اینترنتی مربوط به شغل خودشان را راه اندازی کنند. بعد از مشاهده آموزش وردپرس می توان یک وب سایت را به راحتی و بدون یادگیری برنامه‌ نویسی طراحی کرد. وردپرس سیستمی بسیار قدرتمند در زمینه طراحی وب سایت است. به کمک این سیستم می‌توانید به آسانی کسب ‌و‌ کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید.

وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوا متن باز و رایگان است. وردپرس، به دلیل امکانات زیادی در اختیار افراد قرار داده است. به این ترتیب توانسته سهم بالایی از بازار استفاده از سیستم های مدیریت محتوا را به خود اختصاص دهد. شما می توانید بعد از دیدن آموزش وردپرس و با استفاده از آن، انواع سایت و وبلاگ را راه اندازی کنید. همچنین، به دلیل استفاده بسیار بالا از وردپرس، برنامه نویسان بسیاری نسبت به پیاده سازی افزونه ها و قالب های مختلف برای آن اقدام کرده اند. و همین طور، سادگی استفاده از پنل مدیریت، باعث استفاده بیشتر از وردپرس شده است.

در آموزش وردپرس در خصوص راه اندازی سایت با وردپرس و نحوه کار با آن ابتدا می بایست با پیش نیازهای آن جهت نصب و راه اندازی آشنا شوید. پس از آن می آموزید که وردپرس روی هاست و لوکال هاست به چه شکل پیاده سازی و نصب می شود. در ادامه نیز با ورود به پیشخوان با بخش های مختلف آن آشنا خواهید شد. در نهایت نیز با نصب قالب امکانات و قابلیت های کلی و همچنین ظاهر وبسایت خود را تعیین می کنید. به واسطه افزونه ها قابلیت های سایت خود را گسترش خواهید داد. در پایان دوره آموزش وردپرس قادر به مدیریت وبسایت خود خواهید بود.