آرشیو دسته بندی: آموزش ووکامرس

در مقالات آموزش ووکامرس به شما آموزش می‌دهیم که چگونه می‌توانید با این افزونه سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید. امروزه عمده کسب و کار ها به ‌دنبال وارد کردن کسب و کار خود به فضای اینترنت هستند. یک نمونه محبوب و رایج آن، راه ‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات و خدمات است. اگر شما قصد راه‌ اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید؛ اما اطلاعاتی در خصوص چگونگی انجام آن را ندارید با این مقالات همراه باشید. اما ووکامرس چیست و چگونه می‌توان با استفاده از ووکامرس، سایت فروشگاهی ساخت؟

در این آموزش در پاسخ به ووکامرس چیست بایستی گفت ووکامرس برای فروش محصولات و خدمات به کار می رود. به صورت کلی، انجام این کار ها را مقرون به صرفه و آسان می کند. شما می توانید محصولات دیجیتالی و یا فیزیکی بفروشید. مدیریت موجودی، حمل و نقل و پرداخت های ایمن را انجام داده و مالیات را بدون مشکل، پرداخت کنید. راه اندازی فروشگاه با آموزش ووکامرس به شما امکان کنترل ۱۰۰٪ بر تمام داده های خود را خواهد داد. همچنین از پشتیبانی دستگاه های تلفن همراه نیز، برخوردار خواهید ‌بود.

ووکامرس تا کنون بهترین طراحی و محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیکی برای وردپرس، شناخته شده است. در واقع این افزونه اکنون محبوب ترین راه حل تجارت الکترونیک در تمام وبسایت ها است که ۴۲٪ از تمام فروشگاه های الکترونیکی را، در بر می ‌گیرد.

در بخش آموزش ووکامرس، شما می توانید آموزش مرحله به مرحله ووکامرس را مشاهده کنید. با استفاده از این روند به آسانی سایت فروشگاهی خود را بسازید.