آرشیو دسته بندی: پشتیبانی

حضور کسب و کار های مختلف در دنیای مجازی از طریق طراحی وب گسترش یافته است. کسب اطمینان از خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت یکی از ضروری ترین اقدامات و مهم ترین دغدغه های صاحبان مشاغل به شمار می رود. راه اندازی وب سایت یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد. اما مطمئنا بعد از پباده سازی، نیاز به پشتیبانی سایت خواهد داشت. در بازه های زمانی مختلف لازم است تا یک نیروی متخصص وجود داشته باشد. تا به رفع خطا های فنی احتمالی و اجتناب ناپذیر به وجود آمده بپردازد. البته پروسه پشتیبانی و نگهداری سایت های اینترنتی تنها به این مقوله محدود نمی شود. از جنبه های مختلفی می توان آن را تامین نمود.

پشتیبانی سایت ها بر اساس میزان امکانات و شرایط آن ها صورت می گیرد. سایت هایی که بازدید کننده بیشتری دارند، بی شک نیاز بیشتری دارند. البته این حرف به این معنا نیست که سایر وب سایت هایی که رتبه بالایی ندارند، بی نیاز از این موضوع هستند. در پشتیبانی سایت، نمایشگر هایی که در معرض دید بازدید کننده ها قرار می گیرند، باید به طور مداوم بروز رسانی شوند. در واقع برای تایید صحت و درستی کارکرد سایت، وجود پشتیبانها ضرورت پیدا می کند. با وجود پشتیبانها می توان تمام خطا ها و مشکلاتی که در سایت ایجاد شده اند را برطرف کرد.

پشتیبانی سایت باید بر اساس استاندارد ها و الگوریتم های گوگل صورت گیرد. یکی از اصلی ترین وظایف تیم پشتیبانی وب سایت، داشتن دانشی به روز شده، تلاش و زمان زیاد می باشد.