نماد سایت پانی دیزاین

آموزش دسته بندی، برچسب، ویژگی های محصولات ووکامرس

مدیریت دسته بندی و ویژگی ووکامرس

مدیریت دسته بندی و ویژگی های ووکامرس

آموزش دسته بندی و ویژگی محصولات ووکامرس

درود و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی پانی دیزاین. امروز قسمتی دیگر از آموزش رایگان ووکامرس را ارائه خواهیم داد.امروز با آموزش مدیریت دسته بندی و ویژگی ووکامرس در خدمت شما هستیم.

در فروشگاه ووکامرس ویژگی هایی به وجود آمده اند تا مدیر سایت بتواند بصورت ساده تر سایت را راهبری کند ، در واقع با استفاده از مدیریت دسته بندی و ویرایش محصولات ووکامرس می توانیم محصولات را در گروه های مختلف قرار داده و با استفاده از ویژگی محصولات نیز می توان آنها را برای جستجوی راحتتر و اطلاعات تکمیلی بهتر هر محصول ، آماده نمود. لطفا تا پایان آموزش دسته بندی، برچسب و ویژگی محصولات ووکامرس با ما همراه باشید.

لینک های آموزش دسته وردپرس ، برچسب وردپرس
https://dl.panidesign.ir/videos/woocommerce/wc-cat-tag-vijegi.mp4

مدیریت محصولات ووکامرس

در این قسمت تمامی محصولات ثبت شده در وبسایت شما به نمایش در می آید. و شما می توانید آن ها را مدیریت نمایید. همچنین می توانید محصولی را حذف و یا اضافه نمایید.

دسته بندی محصولات ووکامرس

در این قسمت از مدیریت دسته بندی و ویرایش محصولات ووکامرس شما می توانید دسته بندی محصولات خود را مدیریت کنید.

در قسمت سمت راست می توانید دسته جدیدی را اضافه نمایید:

در قسمت سمت چپ تصویر آموزش رایگان ووکامرس، می توانید دسته بندی ها را مشاهده کنید. در چارت پیش روی شما تصویر، نام، نامک، توضیح و تعداد محصولات قابل مشاهده می باشد.

مدیریت برچسب های ووکامرس

در این قسمت از مدیریت دسته بندی و ویرایش محصولات ووکامرس، می توانید برچسب های محصولات خود را مدیریت نمایید.

در قسمت سمت راست همانند دسته بندی، می توانید برچسب جدید اضافه کنید:

در قسمت سمت چپ (همانند تصویر آموزش رایگان ووکامرس ) نیز می توانید برچسب های خود را مدیریت نمایید.در این چارت، نام ، توضیح، نامک و تعداد محصولات در هر برچسب نشان داده شده است .

ویژگی و متغیرهای ووکامرس

در این قسمت می توانید ویژگی های محصول خود را مدیریت کنید.

همانند قسمت های قبلی ، در بخش سمت راست می توانید ویژگی جدید را اضافه نمایید:

در قسمت چپ تصویر، می توانید لیست ویژگی ها را مشاهده کنید. در چارت آن نام ، نامک ، نوع مرتب سازی، شرایط و ضوابط دیده می شود.

اگر روی دکمه “پیکربندی شرایط و ضوابط” کلیک نمایید . می توانید مقادیر ویژگی را تعیین نمایید. به عنوان مثال برای ویژگی رنگ بندی می خواهید دو رنگ را اضافه نمایید:

در قسمت سمت راست می توانید، مقدار ویژگی مورد نظر خود را وارد نمایید:

در سمت چپ تصویر ، لیست مقدار ها را با نام ، نامک ، توضیح، تعداد محصولات می توانید مشاهده کنید.

در این قسمت آموزش پایه رایگان ووکامرس به صورت خلاصه دسته ها و برچسب ها و ویژگی های محصولات ووکامرس را خدمت تان بصورت متن و تصویر ارائه دادیم ، اما برای آموزش تخصصی و پیشرفته همین مقاله در بالای صفحه آموزش کامل ویدئویی نیز تولید شده که به صورت رایگان و با نکات کامل و پیشرفته مبحث ویژگی ها ، برچسب ها ، دسته های محصولات را در ووکامرس آموزش می دهیم. پیشنهادات و نظرات شما را با کمال میل پذیرا خواهسم بود. روزگار خوش 🙂

خروج از نسخه موبایل