وقتی اسم شهر شیراز به میان می آید، خونگرمی و مهمان نوازی مردم این شهر زبانزد خاص و عام است. پانی دیزاین این افتخار را دارد که به اهالی مهربان استان فارس خدمت ارائه نموده و به لطف خداوند متعال، به یکی از شرکت های مطرح و بزرگ طراحی سایت در شیراز تبدیل شده و جز بهترین شرکت های طراحی سایت جنوب کشور به حساب می آید.

تیم پانی دیزاین با بیش از ۱۲ سال سابقه کاری حرفه ای، دارای دپارتمان های طراحی سایت، برنامه نویسی سایت، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل، گرافیک و انیمیشن، تولید محتوا، سئو و دیجیتال مارکتینگ است. ما رشد کسب و کار شما را وظیفه خود دانسته و تا پایان مسیر موفقیت با کارفرمایان گرامی همراه و هم قدم خواهیم بود.

نمونه کارها

مراحل اجرایی طراحی سایت در شیراز

 

مرحله اول: نیازسنجی پروژه کارفرما

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای باید در ابتدای همکاری نیازهای کارفرما را بسنجد و با تزریق ایده ها و مشاوره تخصصی، برای ساخت سایت بهتر اقدام نماید. این ساز و کاری است که نه تنها متضمن انجام بی عیب و نقص پروژه می شود، بلکه ابعاد پروژه را به خوبی روشن کرده و نقاط مبهم را از بین می ببرد. همچنین این کار به گونه ای طوری مستند و منظم صورت می گیرد که بتوان در مراحل بعدی به عنوان مانیفست پروژه طراحی وب، مورد رجوع همکاران فنی قرار گیرد.

 

مرحله دوم: ارائه پروپوزال

پیشنهاد نامه ای که به کارفرما ارائه می شود شامل اطلاعات کامل قراردادی، فایل های پیوست RFP، عدم افشای اطلاعات محرمانه و… بوده و به کارفرما کمک می کند تا بتواند با خیال راحت برای سرمایه گذاری و اجرای کار زمان و هزینه بپردازد. درواقع پانی دیزاین، پیشنهادات خود را به عنوان متخصص فضای وب و بازاریابی اینترنتی و برندینگ دیجیتال، با متنی روان و قابل فهم و اعلام دقیق زمان و هزینه ارائه خواهد داد.

 

مرحله سوم: محتوای اولیه

مهمترین قسمت سئو تولید محتوای ارزنده، سرعت بالای سایت، طراحی گرافیکی زیبا است. از آنجا که طراح نمی تواند از خودش محتوای نامربوط در سایت درج کند، این کار کاملا با دریافت کامل محتوای اولیه سایت گره می خورد. محتوا شامل متن، تصویر، ویدئو و… است.

 

مرحله چهارم: معماری اطلاعات و دیزاین

معماری اطلاعات برای این صورت می گیرد که مجری بداند برای انجام پروژه چه کارهایی باید انجام دهد تا در زمان و هزینه مشتری صرفجویی کند. درواقع معماری و آنالیز مرحله ای باعث می شود مجری بداند که دقیقا چه کارهایی برای سایت موردنظر باید انجام دهد تا به موفقیت برسد. همچنین پانی دیزاین در این مرحله، همکاران و رقبای داخلی و بین المللی کارفرما را شناسایی کرده، سایت های آنها را بررسی و آنالیز می کند، تحقیقات کلیدواژه ای را در آن موضوع انجام می دهد که نتیجه آن رسیدن به طرح جامع ساختار سایت، صفحات، ناوبری و چیدمان هر صفحه است. دپارتمان طراحی سایت پانی دیزاین، نتیجه طراحی حاصله را برای مشتری ارسال می کند و نظرات ایشان را خواستار می شود؛ سپس تغییرات مورد نظر را اجرا کرده و سایت را برای تحویل نهایی آماده می کند. در این بین ممکن است از نظر سرعت، ریسپانسیو، امنیت و… ایراد داشته باشد که ما بصورت منطقی برای ایشان توضیح می دهیم و مشاوره خواهیم داد. اما در صورتیکه ایشان از همه جهات بر خواسته خود مصر باشند تغییرات را اجرایی خواهیم کرد و در نهایت طرح مورد نظرشان آماده سازی می شود.

 

مرحله پنجم: کنترل کیفی

بررسی و تست کیفیت سایت، مرحله ای مهم از انجام پروژه است. ما تحت هیچ عنوانی بدون تست کارکرد و سلامت سایت آن را تحویل نمی دهیم! شیوه صحیح این است که قبل از خروجی دادن پروژه، با دقت و وسواس خاص تمام جزئیات پروژه را بررسی کنیم. تست سایت روی مرورگرهای مختلف، تست ریسپانسیو بودن تحت دیوایس های مختلف، تست سرعت لود سایت و تست های امنیتی دیداس و اس کیو ال اینجکشن و… از جمله این تست ها است.

 

مرحله ششم: تحویل نهایی سایت

ما تمامی صفحات و نوع کارکرد آنها + آموزش مدیریت تمام سایت + دسترسی های ویژه مدیریتی + نحوه ویرایش سایت را به کارفرما تحویل می دهیم. ویژگی های به کار رفته در هر صفحه را خواهیم گفت، راهکارهای افزایش اعتبار اینترنتی را در اختیار کارفرما قرار می دهیم. در این مرحله سایت بدون نقص و به صورت تمام شده به کارفرما واگذار می گردد.

 

مرحله نهایی: پشتیبانی فنی وبسایت

به عقیده مدیران پانی دیزاین، مهمتر از طراحی وب، بحث پشتیبانی سایت است؛ زیرا خدمت طراحی سایت نهایتا چندماه طول می کشد اما پشتیبانی و خدمات بعد از آن سالها ادامه خواهد داشت. هدف اصلی پانی دیزاین، در دسترس کارفرما بودن، پاسخگویی سریع، توانایی حل مشکل، توانایی راهنمایی صحیح کارفرما و ارائه خدمات پشتیبانی بصورت دلسوزانه است تا بتوانید بی دغدغه به افزایش سود از سایت تان بپردازید. همچنین سئو و دیجیتال مارکتینگ که در طول دوره پشتیبانی انجام می شود می تواند خیال شما را از جهت سوددهی و رشد کسب و کارتان راحت کند.

درخواست مشاوره طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت پانی وب

نمونه کارهای پانی دیزاینمشاهده همه