نماد سایت پانی دیزاین

الگوریتم گورخر گوگل

الگوریتم گورخر

الگوریتم گورخر (Zebra Algorithm) چیست؟

گوگل الگوریتم های مختلفی مانند الگوریتم پنگوئن / الگوریتم پاندا / الگوریتم مرغ مگس خوار / الگوریتم گورخر وغیره… را دارد. در واقع الگوریتم های گوگل برای کمک به صاحبان وب سایت های مختلف است که سایت خود را بهبود دهند و درصورتی که اشتباهی از آنها ببیند آنها را جریمه می کنند.

الگوریتم گورخر گوگل یا (Google Zebra) یکی از الگوریتم های سئو گوگل است که در سال ۲۰۱۳ ارائه شده است. این الگوریتم بیشتر بر روی وب سایت های فروشگاهی تمرکز دارد و هدف آن این است که کاربران سایت های فروشگاهی، گرفتار سایت های دروغین و واهی نشوند و اینکه آمار کلاهبرداری ها کمتر شود.در واقع الگوریتم گورخر که به تازگی نیز توسط گوگل بروزرسانی شده، با نام آپدیت کیفیت بازرگانی و تجارت شناخته می شود.

تاییدیه الگوریتم گور خر گوگل

تولید محتوای باکیفیت بسیار مهم و حائز اهمیتت است چرا که تولید محتوا که نشان می دهد صفحه ایجادشده تا چه اندازه برای کاربر مفید و سودمند است و چه اطلاعاتی به آن می دهد. در تولید محتوا باید به این نکته توجه کرد که کاربر چه چیزی می خواهد و همان را در اختیار آن قرار داد و موارد تکراری و حوصله سربر را در آن قسمت قرار نداد.

سرعت سایت برای کاربران بسیار مهم است. اگر زمان لود سایت طولانی شود کاربرآن سایت را ترک کرده و صبوری نمی کند پس خیلی مهم است که سرعت سایت بالا باشد و حداقل بعد از ۳ تا ۵ ثانیه لود شود.

ظاهرسایت برای کاربر بسیار مهم است اولین چیزی که در یک سایت توجه کاربر را جلب می کند ظاهرسایت است. همچنین ظاهرسایت در گوشی های هوشمند نیز مهم است اینکه ظاهر سایت در گوشی و PC هماهنگی داشته باشد و جلوه مناسبی به کاربر نشان دهد یک پوئن مثبت به حساب می آید.

به جای نوشتن متن های طولانی می توانیم از ویدیو یا پادکست یا حتی عکس استفاده کرد که بیشتر نظر و توجه مشتری را جلب کند.

درگاه پرداخت امن و راحت از مواردی است که باعث جلب نظرمشتری می شود و از فاکتور های مهم برای سنجش امنیت یک سایت است.

طبق الگوریتم گورخر باید چه نکاتی را در تجارت الکترونیک رعایت کنیم؟

بهتر است برای اینکه خطری وب سایت ما را تهدید نکند قوانین زیر را به طور کامل رعایت کنیم. بارعایت قوانین نظر مشتریان خود را جلب کرده و اعتماد آن ها را به دست آوریم.

خروج از نسخه موبایل